E-Profile

นายปฏิพล หอมยามเย็น

ข้อมูลสังกัด

  • ตำแหน่ง : อาจารย์
  • สังกัด : บริหารธุรกิจและเทคโนโลยีสารสนเทศ / สาขาวิชาการจัดการ /
  • ศูนย์พื้นที่ : สุพรรณบุรี

ข้อมูลติดต่อ

Email องค์กร : patipol.h@rmutsb.ac.th
Email ส่วนตัว : patipol.h@rmutsb.ac.th
เบอร์โทรศัพท์ : 0909789905

กลุ่ม Cluster ความเชี่ยวชาญ
ลำดับ กลุ่ม Cluster หลัก กลุ่ม Cluster ย่อย
1 นวัตกรรมด้านการบริหารจัดการ ( Management Innovations : MI ) MI 8.3 การบริหารทรัพยากรมนุษย์และห่วงโซ่อุปทานด้วยเทคโนโลยี

ความเชี่ยวชาญ
ลำดับ ชื่อความเชี่ยวชาญ
1 การจัดการ ซัพพลายเชน โลจิสติกส์
2 การเมืองการปกครอง รัฐศาสตร์

บทความวิจัย/บทความวิชาการ
ลำดับ ชื่อบทความวิจัย/บทความวิชาการ Link
1 Unlocking academic success: the impact of teaching strategies, instructor support, and student innovation on learning outcomes in public administration
ผู้ร่วมประพันธ์ (Co Author)
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2025.2454122
2 Correction: Kulachai et al. (2023). Factors Influencing Voting Decision: A Comprehensive Literature Review. Social Sciences 12: 469
ผู้ประพันธ์บรรณกิจ (Correspnding Author)
https://www.mdpi.com/2076-0760/14/1/16
3 การ รับมือ ภัย ทาง ไซเบอร์ ของ ผู้ สูงอายุ: ความ ท้าทาย ใหม่ ของ สังคม ไทย
ผู้ร่วมประพันธ์ (Co Author)
https://so03.tci-thaijo.org/index.php/polscilaw_journal/article/view/278446
4 Chapter Compliance with Traffic Laws in Case of Speeding: A Structural Equation Modeling Analysis
ผู้ร่วมประพันธ์ (Co Author)
https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781003489412-75/compliance-traffic-laws-case-speeding-structural-equation-modeling-analysis-waiphot-kulachai-patipol-homyamyen-kantima-pongnairat
5 Beyond the ballot: Factors shaping political participation among university students in Bangkok
ผู้ร่วมประพันธ์ (Co Author)
https://pdfs.semanticscholar.org/0051/737c41fb96305c1aa8690d9de147df35046b.pdf
6 DECODING DIGITAL LOYALTY: HOW SERVICE QUALITY, PLATFORM PERFORMANCE, AND MENU DIVERSITY SHAPE TRUST, SATISFACTION, AND RETENTION IN ONLINE PLATFORMS?
ผู้ประพันธ์อันดับแรก (First Author)
https://www.researchgate.net/profile/Waiphot-Kulachai/publication/384979877_DECODING_DIGITAL_LOYALTY_HOW_SERVICE_QUALITY_PLATFORM_PERFORMANCE_AND_MENU_DIVERSITY_SHAPE_TRUST_SATISFACTION_AND_RETENTION_IN_ONLINE_PLATFORMS/links/67314217ecbbde716b6625f2/DECODING-DIGITAL-LOYALTY-HOW-SERVICE-QUALITY-PLATFORM-PERFORMANCE-AND-MENU-DIVERSITY-SHAPE-TRUST-SATISFACTION-AND-RETENTION-IN-ONLINE-PLATFORMS.pdf

ความเชี่ยวชาญด้านบริการทางวิชาการ
ลำดับ ชื่อเรื่อง/หัวข้อการให้บริการ ประเภท ระยะเวลา หน่วยงาน/องค์กรที่รับบริการ

โครงการวิจัย
ลำดับ ปีที่ได้รับทุน ชื่อโครงการวิจัย
1 Employee engagement: validating the ISA engagement scale
หัวหน้าโครงการวิจัย
2 Factors influencing voting decision: a comprehensive literature review
หัวหน้าโครงการวิจัย
3 IMPACTS OF NON-FINANCIAL FACTORS ON JOB SATISFACTION OF PUBLIC SCHOOLS'TEACHERS
หัวหน้าโครงการวิจัย
4 Servant leadership: A second-order confirmatory factor analysis
ผู้ร่วมวิจัย
5 Organizational Effectiveness: A Second-order Confirmatory Factor Analysis
ผู้ร่วมวิจัย
6 [PDF] จาก ubaya.ac.id Organizational Effectiveness: A Second-order Confirmatory Factor Analysis
ผู้ร่วมวิจัย
7 Linkage between job stress, organizational commitment, and job performance among Thai Police
ผู้ร่วมวิจัย
8 Antecedents of road rage in Bangkok
ผู้ร่วมวิจัย
9 Compliance with Traffic Laws in Case of Speeding: A Structural Equation Modeling Analysis
ผู้ร่วมวิจัย
10 The Impacts Of Perceived Organizational Support On Trust In Supervisor And Employees’ Creativity
ผู้ร่วมวิจัย
11 Understanding Political Participation: A Theory of Planned Behavior Approach
ผู้ร่วมวิจัย
12 Trust in the Police, Compliance with the Law, and Cooperation with Police among Undergraduate Students
ผู้ร่วมวิจัย
13 Validating Individual Work Performance Questionnaire (IWPQ): A Second Order Confirmatory Factor Analysis
ผู้ร่วมวิจัย

ทรัพสินทางปัญญา
ลำดับ ประเภท เลขที่ ชื่อผลงาน วันที่ยื่นคำขอ/วันที่จดทะเบียน